ads

Tuesday, November 24, 2009

lagi barang baby ;)

Assalamualaikum wbt,
kali ni aku nk crita psl brg2 baby yg aku beli br2 ni,hehehe...
makin byk aku beli brg baby,makin excited nk tggu baby kuar.tp baby jgn la kuar awal2 sgt tau,hehehe....
ni antara brg yg sempat dirembat kat parkson last weekend.

aku beli mitten n booties(sarung tgn n kaki) add on lg 2 psg.sblm ni ada 3 pasang je.
pastu aku beli sikat,barut baby,sapu tgn baby,n baju 2 pasang.
ni lak sikat n bip.comel je tgk bip tu,geram je aku tgk.sikat adalah kaler biru,itu adalah pilihan ayah baby ye...

baju ni,korg terer teka la sapa yg pilih

aku suka baju ni,nnt nk beli lg la,hehehe...

baju2 yg br beli tu suma aku dh siap basuh dh,tggu nk lipat n masuk dlm bakul je.nnt dh siap suma bleh la masukkan dlm bonet kete siap2.bkn apa,preparation awal,kang tetiba kalu baby nk kuar xde la kalut sgt.

lpas ni ingt nk beli lg skit la baju2 baby.rs cam rugi je ritu beli awal2,sbb xde less pn.suma brg2 yg aku beli td ada less tau,suka ;)).skang ni mega sale dh start ek?bleh la soping secara sakan,hehehe...

ini adalah senarai barang2 yg blum dibeli lg,
1.tilam n bantal
2.stroller
3.car seat(xpayah kut,amik yg zara pnya la,dia dh xmuat dh pn)save skit ;P
4.puting
5.baju2 baby lg
6.mitten n booties(lg 2 psg kut)
7.barut(dh ada 5,nk tmbh lg 2-3)
8.nail clipper set
9.barut aku(tnya kak ida)
10.pad nifas
11.wet tissue
12.minyak zaitun.
insyaallah sabtu ni nk tgk kat shah alam je la,kebetulan nk pegi beraya kat umah maksu kat sg buluh jumaat ni.

ok la,stakat ni je entry kali ni,babai suma.

2 comments:

  1. semoga selamat semuanya, nanti bosan2 datang le sini

    ReplyDelete
  2. woit! minyak telon utk baby dah belikah? isk3.. poyos lak aku! he3..

    ReplyDelete