ads

Friday, December 4, 2009

laptopku diserang virus

assalamualaikum wbt,
beberapa hari lpas aku xdpt update blog,bercucuk tanam kat facebook,jengok kafe kat facebook.
semua ni gara2 laptop aku demam,kena virus la.
so laptop terpaksa masuk wad,n kena reformat balik.
gmbr2 lama2 suma abis,huhuhu...
nasib la,sapa suh xwat backup.
time ni la br rs blog ni berguna,ada gak la gmbr2 dlm ni,huhuhu...

actually byk crita aku nk masuk,maklumla crita psl raya korban.
sbbkn dh lama tersimpan crita ni,maka aku dh xpndai nk mengarang entry ni.
ni adalah gmbr2 yg sempat diambik pd hari raya aidiladha ritu.
aku beraya kat umah maksu aku kat sg buloh,mak n ayah aku dtg dr perlis semata2 nk beraya ngn kiotrg,hehehe...
gmbr terpaksa,hehehe...kakyani yg paksa pose camni.
perut aku dh besar,nasib baik bj tu besar,still muat nk tampung tang perut tu ;P.
abgnas tgh feeling nk main piano,tp ni bkn piano,kecik skit dr piano.

menu hari raya kurban adalah biasa2 je,lemang(beli je),rendang daging(ke kari daging ntah),bihan sup n kek.gmbr byk tp yg sempat ditransferkan skit je,xde gmbr ngn adik beradik n sepupu semua.

lupa nk bgtau,bj raya adalah recycle bj tahun lpas pnya.
actually mmg xplan pn nk beraya,plan nk balik kg je,tp sbbkn mak n adik beradik ada agm mende ntah,so kiotrg terpaksa la ikut gak.packing bj pn last minit je,kalu ikutkn aku mmg xbw lgsung bj kurung tp abgnas lak beriya nk bw bj melayu suma,so aku pn amik je la bj mana yg aku rs besar skit.

ok la,tu je la entry kali ni.babaiii...salam.

1 comment:

  1. keyboard kot..

    weh! aku nak bgtau psl blog bisnes online aku. free2, jenguk la, ek! http://areleezdshoppe.blogspot.com

    ReplyDelete