ads

Monday, November 16, 2009

aku skang petani moden n punyai cafe sndri

Assalamualaikum wbt,
tgk tajuk xagak2 kan.
tp btul,aku skang tgk bz membanting tulang mengusahakan ladang n perniagaan.
actulally bln membanting tulang tp menghabiskn masa dpn laptop,hehehe...
aku sudah addict pada 2hame ini;


rsnya ramai yg dh kenal game ni,sapa2 yg slalu online fb la.
memula dlu aku cam xminat la game online ni,tp bila dh mula kenal,aku sudah jatuh cinta,siap sanggup catu masa pakai laptop ngn abgnas.
tp xpe,abgnas pakai mlm je,siang dia keje,lunch hour je la dia nk balik berebut ngn aku pn,hehehe...
tambah2 lak skang aku sudah diberi cuti memasak,so lg byk masa aku utk game2 ni,muahaha...
memula dlu aku xreti main cafe ville ni,main redah je.smpikn ada satu masa tu aku pnya stove smpi dh berkulat tertinggal mkanan lama.
sama la ngn farm ville gak,aku memula mana reti nk bujet bile kena harvest tanaman,smpikn ada yg layu,n menyebabkan kerugian di situ.
tp skang aku dh terer skit dh,hehehe...
siap pndai bajet lg nk tanam pokok pe,nk masak pe utk cafe aku,hehehe....
n cafe aku pn sudah mula luas,biasa la rezeki lebih,berkat rajin n usaha,hehehe...

tp ada keburukan gak la game ni,aku dh jd addict.
ada satu tahap tu smpi mimpi2 tu.tu blom citer berebut ngn abgnas lg,muahaha lawak la. ;)
tambahan lak abgnas skang dh mula wat akaun fb sndri.
tp abih kuat pn,aku menang n dia lari2 masuk bilik nangis,hehehe...
xde la,dia layan dlu ps2 dia,hehehe...

sbb tu skang aku malas nk update blog(bkn dr dlu ke mls ;P).
tp aku akan try spend masa gak utk blog aku,hehehe...
ok la,stakat ni je aku pnya entry kali ni,till next time,babai....

2 comments: