ads

Tuesday, November 17, 2009

Assalamualaikum wbt,
dh 2 hari aku xupdate blog ni.
dlu masa mula2 register nuffnang pnya smgt nk update hari2,tp tahan brapa hari je.
mmg hangat2 taik ayam tul.
actually aku ada crita tp sbbkn aku bz ngn games aku,tu yg mls skit nk update,hehehe...
ni pn curi2 masa,lpas farm ville n cafe word settle br aku bukak blog,cafe world tu tgh tggu masak je,hehehe...
w/pn aku xupdate blog aku,aku still blog walking blog kwn2 aku.so far lom ada entry yg aku termiss tau ;)).tp aku xtinggal komen je la,almaklumla bz ;P.
ok kali ni aku nk cite pasal dinner last weekend,actually annual dinner ni yg petronas n consultant.
hapekename consultant tu xla aku amik pot sgt,yg aku tau aku nk g mkn free je,smbil jamu mata.

Actually abgnas xbrapa minat sgt majlis2 dinner formal ni,tambah2 lak join ngn other party,cam case ni petronas n consultant.dinner ni ada tema,red+black.tp biasa la,kiotrg mana ikut pn,bj nk pakai pn last minit br cari,tu pn main amik je bj mana yg ada.+ abgnas memula mmg ckp xnk p,puas aku pujuk2 dia ckp mls la apa la,aku pn cam reda je la.tp lpas balik keje dia tnya nk g tak dinner,aku pn pe lg,siap2 la ala kadar.aku penin nk pakai bj pe,aku mana de bj2 vogue2,paling vouge pn bj kebaya,hahaha....xkan la aku nk pakai bj kebaya,mmg xterbutang kang,sangkut perut suma ;).last2 aku cari jubah je,tu je pakaian yg paling selamat utk perempuan mengandung 8 bln cam aku ni,hehehe...tu pn ada satu je yg muat,yg lain2 suma xlpas kat perut,hahaha....nasib baik la raya tahun ni aku amik jubah yg agak gabak gak la size nya,so slamat la disitu.
abgnas lak siap bertali leher,bertuxedo, n kasut kilat xkalah,hehehe....korg percaya ke?
mana ada la,dia pakai kemeja lama je,kemeja yg dia pakai time dating2 dlu.hmm,since lpas kawin br aku notice dia xpenah pakai kemeja langsung,dlu ade la nmpk smart skit,skang ni...mentang2 dh jd hak mutlak,main pakai ikut sedap je.xkisah la.

dinner adalah pada hari sabtu mlm,so jln agak sesak la kat melaka tu,melaka yg jarang2 jem,tetiba je jem teruk gak la.kitorg smpi agak lewat gak la.smpi2 trus menggagau xtau nk tuju mana.sblm tu cari parking pn satu hal,2-3 kali tawaf gak la,smpi abgnas ckp kalu xdpt gak nk ajak g mkn kat tmpt lain je.tp nasib baik ada gak parking,alhamdulillah...
smpi2 je tgk kebanyakan meja dh penuh,so kitorg duk meja blkg skali,duk ngn org yg xdikenali,pedulik yg penting aku nk mkn,hehehe...konsep adalah buffet,so bleh amik mknan secara tamak,hehehe...
tp xde la amik tamak2 pn,skit2 je sbb ingt nk rasa semua.kang amik byk2,dh kenyang camana nk rs sume ;).

menu ok,bleh layan ngn tekak la.tp aku rs cam aku mkn skit je,lbih byk mkn buah2 n dessert tu yg cepat kenyang.acara adalah membusankn,dh la aku xkenal,balik2 smbg ngn abgnas,xpn mkn,xpn purak2 tgk kat org karok kat stage.

n ada acara cabutan bertuah,n mungkin tuah abgnas bw aku n baby,nama abgnas naik,horrayyyy....br je aku tnya abgnas ade penah dpt lucky draw tak n dia ckp xpenah dpt pn.xsmpi sminit aku tnya,trus nama abgnas naik.tuah sapa lg kalu bkn tuah aku n baby dlm tummy ni,kan baby kan ;).gmbr byk,so enjoy ngn gmbr2 ni ok, ;P.

meja kitorg nun jauh dr stage,tp pedulik hapa,bkn nk concentrate sgt pn,mkn lg best pe ;P

dressing dorg bleh tahan ;P

aku yg selekeh,hehehe
tgk,aku sensorg je.kesian kat aku ;P

ni la hadiah yg kitorg dpt,nk tau isi dlm ke?

ni dh nk balik dh,w/p majlis dh berakhir.

kitorg gerak dlm kul 10 ish gak la,bkn pe xnk amik risiko berebut2 nk kuar lak kang,so better cabut awal.lgpn aku xnk duk lama,nk terkucil je,hehehe...kaur2 hal trus cari toilet dlu,biasa la perempuan mengandung mmg mcm ni.toilet cantik tp aku xsnap pn gmbr sbb hbag ada kat abgnas.


sblm balik snap2 gmbr lg.

pakcik ni,aku suh snap gmbr aku gmbr lain yg disnapnya.siap ternganga2 mulut lg.nk tau gmbr apa yg dia amik?

gmbr ni la yg dia snap,gmbr org dlm gym,ish ish ish..laki sapa la ni.

aku dh nk mengamuk dh time ni ;P

tp nk bergmbr pnya psl,senyum skit la.

kat luar pn nk bergmbr gak,hujan time ni.

ha,ni la hadiah tu.vacum cleaner.bleh la utk vakum ruang2 kecik cam dlm keta ke.

next year,insyaallah kalu g dinner pn,dh ada baby ;).
ok la crita tertunggak buat masa ni,till next entry,salam...

2 comments: