ads

Monday, November 16, 2009

lg barang baby ;)



assalamualaikum wbt,
ni pn crita lama gak,masa aku jln2 kat dataran pahlawan ritu,abgnas stop kat kedai jual cd game.dia kalu pilh game mmg mkn jam gak la.telek belek satu2.smtra duk tggu dia mentelaah game kat kedai tu,aku pn ternmpk satu kedai jual barangan baby,dpn kedai game je la.so aku pn
mntk izin la nk g usha kedai tu n abgnas pn izinkn aku,lgpn dkt je,dpn mata dia ja,compom xsesat pnyalah.aku pn pe lg,masuk la.memula intent nk tgk2 je,tp aku terberkenan lak kasut n suar tight ni,comel la aku tgk,geram je.kena beli,kalu x,nnt tido termimpi2 lak ;P.
ni la rupe suar tight tu,balley tight kut.
rege reasonable la,aku dh lama dh usha dlm kedai2 online,tp xterbeli2 gak.ni kira ok gak la,tp murah skit la dr kedai online,sbb xpayah byr kos penghantaran.lpas ni nk beli lg la,tp nk yg corak2 lak.

ni lak kasut yg comel

ni pn ok gak la,mmg la xbranded.xpe baby,nnt ade rezeki lebih kite pau ayah beli lg ok,hehehe...
abgnas cam biasa la,dia kata awal lg,baby xreti pakai kasut lg la.ala,beli awal bknnya rugi.lgpn baby pn nk gak pakai cantik2.beli brg2 skit2 xterasa sgt duit mengalir.

ok la,stakat ni je entry kali ni.babai....

2 comments: