ads

Saturday, August 21, 2010

dah 27 tahun dh,huhuhu...

salam,21st august,genap la usia aku 27 tahun.alhamdulillah aku masih lg diberikan kesempatan bernafas dimuka bumi Allah utk beribadah pd- Nya.xda celebration yg formal pn.just kuar mkn ngn abgnas n zareen je.n bersempena ngn birthday aku ni,aku dpt special discount utk barangan carlo rino sbb aku kan ahli carlo rino.nk jd ahli ni xpayah byr apa2 pn,just puschase apa2 kat butik nya n kena isi form n trus jd ahli.aku xsure la plak brapa minimum purchase utk jd ahli ni,xder kot ;P.aku dpt discount 30% utk brannya,so aku amik le beg ni,besar wa ckp lu...bkn apa,senang nnt nk masukkan pempes,botol susu,mainan bb suma,hahaha...mcm ni la org ada anak kecik,hehehe...

ni la rupanya,yg speselnya beg ni,dia bleh berubah bentuk,bleh dijdkn sling beg mgm kat atas ni,n bleh jd beg sandang tepi,sbb beg ni ada 2 tali,yg panjang n pendek.


besar beg ni,mcm beg g kuliah pn ada.tgk aku wat comparison ngn kotak tisu kat sblh tu.
n beg ni ada byk compartmen(org panggil compartment ek kat dlm tu;P).n possibility nk cari brg tu mmg susah gak la,klu letak brg byk2,hahaha...
dh rasmi dh pn beg ni,merasa la bw beg berat smpi nk sgt bahu(tipu je;P).mau xsenget bahu,aku ni lg besar beg,kalu bleh skali tilam bantal walker baby suma aku nk masukkan,hehehe...
bg aku yg xberkerja ni,mahal gak la beg ni,nk beli yg ada offer pn kena menimpan setahun,huhuhu....nk beli beg lg,tggu next year lak ok ;P.
ok la,tu je la n babai.

2 comments:

  1. meare: mcm tulh klu dh ada baby....dl isi dgn make up bagai.....skrg pampers dan botol susu jd pengganti! hu3....

    ReplyDelete