ads

Friday, August 7, 2009

kenduri angah

salam,
entry kali ni aku nk crita serba sdikit pasal kenduri yg aku attend last week.
last week pnya crita,hari ni br aku nk bgtau,xkisah la...
entry sblm ni aku ada bg hint skit pasal kenduri ni.
ni la rupa pengantin yg pertama,angah...25 tahun.
aku pn nk gak merasa bergambar ngn pengantin.warna tema dorg purple.bj aku tu actually kaler purple tp nmpk cam kaler hitam lak.baju aku disponsor oleh mama,mertua aku,tq mama :D

ni gmbr tgh bersanding,angah n hubby...
kenduri 2 couple skaligus,satu couple lg syahid n aween.
ada crita kelakar,aku tetiba kena jd pengapit si aween ni.aku la gatal masuk g amik gmbr,tetiba dorg sedar si aween n syahid xder pengapit,so aku kena paksa rela naik atas pelamin jd pengapit,huhuhu...
pengapit si syahid pn bidan terjun gak,main suh je sesapa yg bj melayu.aku tgh bunting pn bleh jd pengapit lg ek?ngn muka pucat selekeh je,hehehe...
ni lak gmbr aku ngn bakal pengantin, katanya tahun dpn,amin ;P.

tgk skali lg gmbr bakal pengantin,hehehe...sorry gmbr terpaksa dikaburkan,mana bleh tunjuk btul2 nnt kurg seri ,:D.

lpas je kenduri,aku n abgnas trus g tesco cari hadiah secara pantas,balut hadiah pn dlm kete.pastu tlg apa2 yg patut,kutip pinggan n kemas berba skit n lpas maghrib trus balik ke perlis lak utk upacara pengkebumian arwah pakcik aku.
penat mmg penat la,smpi perlis dlm kul 11pm.mlm sblm tu dh la tido kul 2.30 am,hari tu kitorg tido kul 4.30 pg,bleh bayangkn mcmana capek kiotrg,huhuhu...tp aku xleh tido sgt pn,tggu lpas smyg subuh terus pengsan smpi kul 12.30 tghari,tu pn dgr org kat luar ramai,hehehe...
rsnya tu je la crita aku utk entry kali ni,till next entry,babai....

2 comments:

  1. merah bibir shima..haha..bila die lak nk jd pengantin ni...

    ReplyDelete
  2. woit! comeynye lah haii bakal pengantin tuh! ha3..

    ReplyDelete