ads

Wednesday, August 5, 2009

4th monthly check up





salam,
gambar xder kena mengena ngn cek up pn,hehehe...
actually rindu kat budak kecik ni,even br last 2 days je jmpa dia.
makin geram je melayan dia.
ngn mata stim dia,mulut comel dia.
drum stick dia maveles tau,aum,hehehe...
gmbr tu curik dr fb kakida,hehehe...
ok berbalik pd crita asal psl cek up.
actually last week aku pnya monthly cek up.
dlm buku merah tu tulis 01.08.09 tp aku terpaksa g awal 2 hari sbb hari sabtu tu aku kena balik tepeng sbb ada sepupu sblh abgnas kawin,2 couple skaligus.
yg tu nnt later2 aku citer dlm next entry.
berbalik pada crita cek up aku,hari tu abgnas balik keje awal skit dr biasa.
hajat hari tu lpas cek up nk g tgk wayang.
smpi2 klinik,huh....org ramai lak.
smpi klinik kul 8.10 camtu,aku pnya turn kul 9 br panggil.
silap timing lak,hujung2 bln ramai lak yg sakit.
so nk tgk wayang camana,wayang kul 9.30,kul 9 br masuk bilik dokter,hurm...next time la tgk wayang.
hajat dihati kitorg nk tau jantina baby dlm womb aku ni.
tp xnmpk lak sbb kecik lg.
kedudukan dh ok,dia kdg2 dh kangkang dh tp sbb kecik lg,so xnmpk la.
Agak frust gak la,tp dokter suh sabar skit,insyaallah next cek up dh bleh nmpk.
Time dokter tgh scan perut aku,aku tgk baby aku bkn main aktif lg.
tp aku still xrasa dia bergerak.
sbb still kecik lg,hehehe...
tekanan darah,hb suma ok,berat pn alhamdulillah dh bertambah skit.
sblm ni berat aku 48.5kg,time cek up tu naik la sekilo.
bleh la,ok la dr berat aku trus turun,bahaya tu.
rsnya cukup la kut update ni,nnt2 aku update lg.
babai ;P

1 comment: