ads

Friday, August 14, 2009

congrats

salam,
entry kali ni aku nk kongsi kegembiraan mereka ini ngn korg suma.
ada 3 org yg dpt berita gembira ni,
1stly,ex housemate aku kat sh alam dlu,kak nana.
dia br ja safely delivered baby gurl ptg smlm(13.08.09).
kelahiran org baru ni bleh la dianggap sbg hadiah 1st anniversary perkahwinan mereka.
dorg kawin tahun lpas,tarikh artis lg.
pesal aku ckp tarikh artis?sbb 08.08.08.

congrtas to kak nana n abg zalah ;D
*gmbr cilok dr fb kak yani
2nd,
buat ex-roomate part 1 kat uitm penang dlu.
last chat ngn dia,last week,dia bgtau dia dh 2 bln lebih pretnen.
dorg kawin hujung tahun 2008 kut,sorry aku xbrapa nk ingt,tp still nk crita gak,hehehe...
ni gmbr dorg bertunang,nk amik gmbr kawin,si ena ni lom uplod2 lg.skang tgh melalui fasa alahan2 ibu mengandung.aku alhamdulillah dh kureng.
congrtas to ena n suaminya ;D
n last but not least,Pn Juliana Ahmad.
jue br je lpas melahirkan anak perempuan yg pertama pada 05.08.09.
dh lama gak,tp aku still nk crita gak.
nk update blog tp asik bertangguh je,hehehe....
jue skang sedang menjalani proses pantang di rumahnya di kulim.
sapa2 nk pos hadiah kat dia bleh je,hehehe....
congrats jue n pyan habib(*bkn nama sebenar).
sronot kan dgr crita org bersalin,crita org kawin.
rs bahagia sgt kan?
ok la,tu je entry aku kali ni,babai suma.
*br aku perasan,nama dorg nk dkt2 sama la,suhaina(kak nana),safarina(ena), n juliana(jue). ;Dwat a coincidence



5 comments:

  1. aku xtau pon ju dah jadik mummy.. huu.. cian aku... weh! jom tgk baby ju jom!

    ReplyDelete
  2. u've been awarded! sila amik di blog aku, ek! ;)

    ReplyDelete
  3. meare, aku pun bru baca entry ni..tahniah tuk ina ngan ju..huhu..

    ReplyDelete
  4. leez,jom g tgk baby dia.tp kalu kita g tgk baby jue,nnt aku dh ada baby hg kena dtg tgk gak,kalu xdtg aku kecik ati,;P.

    ReplyDelete
  5. Selamat menyambut ramadhan al-mubarak dan selamat menjalani ibadah puasa dan terawih!

    ReplyDelete