ads

Saturday, August 22, 2009

3rd award dr leez


salam,
aku bosan ni,
so xde apa nk wat,update blog le.
aku nk langsaikan hutang ngn leez.
actually ada 2 lg hutang award dr leez,tp xper aku setelkn yg latest dlu la.
b4 dat,all many thnaks to leez sbb slalu je bg award kat aku.
tp ni bkn award sesaje je,tp kena jwb tag dlu.
so jom kita layan tag jap.
1) Nyatakan 5 fakta menarik mengenai si pemberi award.
emm,jap nk pikir...
nk tipu ke nk jwb btul2 ek?hehehe...
pemberi award ni,dh pn bergelar puan,
Puan Leez.
i) leez adalah antara geng kamceng aku,kenal time study kat uitm arau dlu.byk kenangan ngn dia,prangai mmg agak childish skit.
ii) terer menghapal,aku pn dlu dpt gak skit aura terer menghapal dr dia dlu,hehehe...
last jumpa leez masa dia attend kenduri kitorg kat tepeng dlu,tu pn kena paksa dtg,siap ugut2 lg kalu dia xdtg *tipu je.
plan nk jmpa time gathering ni,insyaallah.
xsabar nk jmpa leez n kengkawan lain.
iii) lpas lama xjmpa,aku tgk leez dlm gmbr,nmpk kembang dh skit,hehehe...nk tgk gak life,btul ke kembang skit *jgn mare leez,ampun ;P.
iv) anak bongsu,no wonder la prangai ada childish skit.ada sorg abg yg cam ustaz n sorg kakak yg penyayang *mcm la aku tau sgt ;P.
v) ada 3 org anak buah yg cantik n comel2,(br aku perasan suma pompuan ek anak buah hg).anak sendiri blum ada lg,masih dlm proses,cayyok leez.

2) Setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri seblom memilih penerima award seterusnya.
byknya,10 tu.aku bg stakat yg aku nk bg je la.penat la nk bg byk2,aku pose tau rini (cam aku sorg je pose ek)
-suka tido
-suka soping
-suka online
-suka bc mjlh mingguan wanita, now pa n ma.
-kdg2 rajin,kdg2 malas yg amat
-aku anak ke3 dr 5 org puteri
-isteri kepada nashrun aka abgnas

dh la,ponet nk taip suma.

aku nk main tipu skit,aku xnk tag sesape pn,muahaha...
ok,babai.

1 comment:

  1. aku pon xsabor nak jumpe hang & others. nak rase ur baby's kick! he3..

    mane ade kembang bnyk.. kembang sket jer.. tu pon kembang comey.. he3..

    ReplyDelete