ads

Wednesday, October 7, 2009

pink @ blue?


gmbr anak buah aku n cousins,yg lelaki2 tu kembar,beza few days je dr zara

Assalamualaikum wbt,
dh lama aku xupdate pasal pregnancy aku.actually last week dh p cek up yg ke berapa ntah.cam biasa,aku akan mntk dokter scan,walaupun pd mulanya dr xnk scan ngn alasan nya yg munasabah,previous cek up kita dh scan,so kali ni xyah scan la.tp mana blh,yg lpas2 tu still xdpt tau jantina.so dr pn terpaksa la mengikut kehendak aku.cam biasa,dia suh aku berbaring n dia sapu gel n rolling2 sumtin kat perot aku.wah,dh makin besar baby aku,dh nk penuh screen tu.aktif lak tu,mcm2 aksi akrobatik dia wat.tp kali ni dr xprint sbb dia nk balik cpat kut.aku pn dh makin gain weight dh,baby pn dh almost 1kg weight,alhmadulillah tekanan darah,gula,ib suma ok je.
Dan alhmadulillah,scan kali ni dh bleh tau jantina baby.Memula xnk la reveal jantina baby,nk seprais la konon.tp aku ni mana reti simpan rasia aku,kalu bleh satu donia aku nk bgtau,hehehe...baby aku insyaallah girl.btul cam kata sesetengah org,kalu susah nk nk nmpk tu slalunya girl.n cara mak aku lak,dia tgk perut.kalu perut muncung(ade ke perut muncung?) ke dpn tu,baby boy,tp kalu bolat je means baby girl la.tp xtau la kesahihannya,korg wat la research sndri.tp aku tgk perut aku mmg xmuncung pn,so ada kebenarannya gak la teori mak aku ni.
Sbb dh tau jantina baby ni,so bleh la beli brg2 baby.so weekend tu kiotrg g la jusco,konon2 nk tgk brg baby.tp sumpah wei,xtau nk beli apa.memasing blur.tgk stoller cam mahal je,tgk car seat pn mahal je.ada yg stu tu,car seat ngn stroller rm600++,jenama sweet cherry,mahal nya(bg aku la).car seat aku beli utk anak buah aku zara,tahun lpas br rm150.sebijik cam tu.setahun dh naik rege melampau2 ek,huhuhu...diketika entry ini ditulis,satu barang baby pn blom beli lg.abgnas
ckp tggu next weekend la,balik tepeng kite borg suma skali,huh...

aku nk mcm ni la,ni stroller.tp stroller tu bleh dibuka n digantikan ngn car seat cam kat bwh ni.

yg ni aku dh berkenan dh sbb dia pnya car seat bleh masukkan kat rangka stroller ni.tp tgk rege mau terbeliak bijik mata abgnas,hehehe..



last2 mmg kiotrg xbeli apa pn.aku yg dh agak kepenatan skang ni,tp still ada hati nk berjalan jauh2 lg,hehehe...
ok la,till next entry,salam.

No comments:

Post a Comment