ads

Wednesday, September 16, 2009

salam aidilfitri

assalamualaikum semua,
dikesempatan ini,saya n suami ingin mengucapkan salam aidilfitri,
maaf zahir n batin,
halalkn makan minum kami.
tahun ni aku n suami akan berhari raya di kg suami,tepeng perak.
insyaallah kami akan bertolak pulang pd awal pg besok,as planned b4 nk bertolak kul 3pg,
tp tgk keadaan gak la,paling lewat pn lpas sahur la.
sbb xnk bertolak mlm ni,sbb abgnas nk tido dlu,after charges penauh br nk bertolak.
sbb xnk balik siang hari,sbb ngantuk+siang panas la+dahaga n lapar.
buat pengetahuan semua,kami bkn terus balik ke tepeng,tp balik ke perlis dlu(kg aku),then mlm raya insyaallah br bertolak ke tepeng.
insyaallah abgnas dpt cuti smggu,so kira sndri la bila kitorg dpt balik melaka balik.
tahun ni,insyaallah kalu xde aral melintang,kitorg akan buat open house,
tp xtau lg mcmana,mcm tahun lpas,abgnas kongsi ngn kwn2 wat open house,byr katering je.
tp thun ni kalu nk wat open house sndri,aku akan pastikan aku akan panggil org yg gagah perkasa ja.
motif: sbb nnt kena basuh pinggan,hehehehe...
kawan2 yg belum pernah dtg,nnt kalu aku kompen nk wat open house,korg nk dtg ke tak?

ok la,babai suma.salam

1 comment: