ads

Friday, September 25, 2009

dpt hamper raya







*sila abaikan pemandangan sekeliling yg mcm tongkang pecah tu
assalamualaikum wbt.
wohooo...
dpt hamper.
pg tu,aku dh la bgun lewat,pas bangun,ngn xmndinya,tgh kemas2 brg dr kg,tetiba tisha call.
dia ckp nk hntr hamper.
aku pn kuar la bukak gate,tgk2 hamper besar n berat.
tisha siap hntr masuk dlm umah lg,dia xbg aku angkat sbb berat(aku kan ibu mengandung,hehehe...)
sempat gak la tisha menjamu mata tgk umah yg mcm tongkang pecah tu,ngn beg balik kg lg,hehehe...
aku ingtkn hamper ni kongsi2 ramai2,tp x.setiap org dpt sorg satu tu.
time aku keje dlu,hamper camni kongsi ramai2 tau,huhuhu...
sbb tu la sdikit teruja,siap masuk blog lg,hehehe...
aku kira kasar budget ni rm100 gak la rsnya...
smpi hari ni pn xtermakan lg,ye la,2 org je pn,mana sempat nk mkn lg.
lupa nk bgtau,hamper ni kontraktor yg bg,streamline kut nama kontraktor tu.
ok la,tu je nk crita.
nnt2 ada crita lg aku update ok,babai...

4 comments:

  1. dah termakan ka blm skg baki2 barang dlm hamper tu..hehe..pemakan2 ni bersedia tlg makan..

    ReplyDelete
  2. lom termakan lg.jemput la mai umah kalu nk tlg jd pemakan,hehehe...

    ReplyDelete
  3. tul tuh! aku sokong leh 100%! idup leh! hua3..

    ReplyDelete
  4. ala,brani mai la mkn.tu pn ada lg tu,silap2 aku bungkus bw balik kg je nnt,hehehe

    ReplyDelete