ads

Sunday, May 10, 2009

selamat hari ibu,mak,umi,mama

salam...

entry kali ni simple ja.

ptg td,lpas cas hp,aku belek hp ada new message.

tgk sender;adik yanti

msg berbunyi; meare,mak tanya anti xdak anak2 dia hntr msg wish selamat hari ibu ka?'
aku pn reply;'anti ckp kat mak,sorry lmbt wish,meare ngn abgnas wish mak selamat hari ibu ;P'.

sebenarnya aku xpenah ucap selamat hari ibu n celebrate ngn mak pn,sbb tu aku wat tatau ja,hehehe...bkn xingt,tp kang tetiba aku wish mak aku ckp,pekena anak aku si meare ni,mmg xdak keje sgt la tu,muahaha...
tp sbnarnya aku malu la nk wish,ade ke patut alasan malu,huhuhu...
sempena sambutan hari ibu,saya dgn berbesar hati ingin mengucapkan selamat hari ibu kepada mak saya kat kg,dengan ucapan,moga ceria2 n sihat selalu.mak nk hadiah ek?xpa,nnt cek bg cucu baru kat mak eh,insyaallah ;P.

xlupa juga kepada mak mertua saya kat tepeng,ngn ucapan yg sama,hehehe...juga kepada semua ibu,bakal2 ibu diseluruh dunia.
kenangan aku ngn mak time lpas kenduri aku,tgk inai penuh dijari lg.

Pn Zainab,cantik kan mak aku ;P,masa ni mak g Cameron Highland ikut rombongan org kg aku ;P.

last but not least,i luv u mak.

dan selamat hari ibu kepada aku gak yg bakal bergelar ibu,soon ;D.

2 comments: