ads

Monday, May 4, 2009

last weekend nyer aktiviti

salam...last weekend adalah hari cuti hubby.Xkan la weekend pn nk memerap dlm umah je,mmg xpatut.So kitorg pn pikir pnya pikir nk wat aktiviti apa,last2 hubby ckp nk g air terjun sagil.memula ingat nk wat aktiviti usual kitorg tetiap mggu,apa lg tgk wayang la.Smpi xde crita nk tgk dh pn,huhuhu..tu yg tringat nk g main air kat Sagil.kitorg bertolak pn dh ptg pn,around 3ish dh pn.hubby aku la lmbt,sempat lg layan ps2 dia sblm kuar.tp mmg last minit pnya plan.Utk yg xtau air terjun sagil ni kat area muar,kalu dr umah aku ni kurg sejam dh smpi.Dh last minit plan,siap ala kadar mana ada smpt nk bw bekal piknik apa pn.just beli kat tepi jalan je,bkn beli apa sgt pn,just beli goreng pisang,mkanan yg cucuk2 tu,buah n air meneral je pn.

ni la rupa bentuk air terjun sagil.air terjun ni ada byk tingkat,tp aku xlarat la nk panjat tangga.asal nmpk port yg best n kosong je kitorg brenti la kat situ.kitorg g pn weekend,org ramai gak la.jenuh gak la panajt tangga cari port yg xder org,tp finally kiotrg dpt gak la tp ada org gak la skit.ok la dr xder lgsung,lgpn dh malas nk panjat atas lg.Air mmg sejuk,rugi aku xbw bj salin.aku rendam2 kaki n tgk hubby aku mndi je la.nmpk tak dlm gmbr tu yg aku bulatkn kaler pink tu?tu adalah spasang chinese couple.umur aku agak2 br lpas skolah la,mamat n minah tu muke stok ulat buku pnya la,tp diorg tgk buat sesuatu.hubby la perasan,mamat cinos tu sempat masukkan tgn dlm bj minah tu,...lantak diorg la,hehehe..

dlm sungai ni ada ikan la.bleh wat foot theraphy lg.kalu korg rendamkn kaki ikan2 tu akan dtg geletekkn kaki korg.sempat gak dia gigit2 kulit2 kaki yg mati.tp kalu korg taburkn mkanan lg la byk ikan dtg.best theraphy ni tp kdg2 geli la.tu abgnas tgh kusyuk menikmati foot theraphy.cam ala2 snorkeling pn ada gak.lpas mkn naik atas batu mkn,pas mkn turun berendam lg,smpi la jemu.pastu suh abgnas layan gmbr2 aku posing2,dia layankn je.ni la hasil potoshoot aku kat sagil,hehehe...
posing ala2 model gedik ;P


lg pose getik,muahaha
org yg bertanggung jwb melayan perangai gedik isterinya yg nk berposing

penutup entry msti la ada muka aku,babai...

2 comments: