ads

Friday, February 6, 2009

bercuti ke tengganu

actually dh lm dh my husband me plan nk ke tengganu,scheduled on August last year tp disebabkn ade kesulitan,terpaksa la pospon to end of 2008.actually,dat was my 1st time visit ganu,hehehe(kesian kan aku xpenah p ganu lg).main point visit ganu is to visit my my f.i.l.dia org besut.dat was my 2nd time we meet (st time dlu aku lom kawin lg).2nd point nk soping la.ada gak la sutera 2-3pasang aku sauk.berlandaskan ilmu yg aku dpt dr eja,dia kata kat pasar payang murah.aku xreti sgt la beli sutera ni,cam mahal je aku beli,belash je la.lupe nk mention yg kitorg g rerami,cam rombongan che kiah,kalu sewa sebijik bas penuh gak kut.kiotrg g 4biji kete.sume sedare belah my hubby la.enjoy la gmbr2 percutian aku ke terengganu ni ek.
ni mase on de way nk balik melaka

singgah kat cherating jap

ni pn on de way nk balik melaka,benti nk p toilet
masjid yg cantik ni adalah Masjid Tengku Tengah Zaharah
p/s;toilet dia cantik sgt

ni kiotorg pnye homestay,cantik umah ni,banglo 2 tingkat,4bilik tido,3 bilik air

ni nk kene introduce gak ke? masjid ni 1 of my ex-compny previous pojek
Crystal Mosque kat Taman Tamadun Islam

No comments:

Post a Comment