ads

Saturday, April 24, 2010

1st time zareen kuar mlm

salam,
semenjak lpas aku bersalinkn zareen,xpenah lg la bw dia kuar mlm.
bkn apa,takut la kalu bw budak kecik kuar mlm2.
eh,tp ada la skali tu,yg time blackout tu,kuar kul 2pg tu.
tp tu duk dlm kete ja,xkuar mana2 pn.
so pada umo zareen 3bln stgh,kitorg beranikn diri bw dia kuar.
g spital,tgk anak kwn abgnas demam panas,umo 8 bln,kecik lg.
g tgk kat tmpt aku beranakkn zareen dlu,kat MMC.
kitorg g 3 family,suma kengkwn abgnas gak,jiran sblh menyebelah.
ni gmbr2 kat lobi,tgh tggu geng smpi.
anak aku ni,bkn main susah la nk snap gmbr dia senyum,xcaya tgk la gmbr2 ni.



bkn takat susah nk senyum dpn camera,tp nk pandang camera pn skit pnya susah.
yg satu ni pn slpas disnap bebrapa kali ntah.
nmpk aku lak yg over,nk bg anak aku senyum pnya pasal.
tp dgn aku senang lak dia senyum kalu aku agah2 dia,siap gelak terbahak2 lg,ermm...
kitorg kuar mlm tu kejap je.
kuar kul 8.30,balik umah kul 10.45,xsinggah mana2 coz aku nk tgk desperate housewife.
kesimpulannya,alhamdulillah zareen xmengamuk mlm tu,tp ada la skit2 bunga2 mengamuk,tp aku cpat2 basuh muka dia ngn air selawat.
lpas tu dia tido cam biasa.
may b ada sesetengah org cam berani bw baby kuar mlm2,tp kitorg xbrani la.
dh la mak pak kitorg jejauh suma,suma bnda br bg kitorg,dedua xdak pengalaman,so apa2 hal kena face sndri.
lpas ni nk try bw dia kuar mkn lak mlm2,hehehe...
tp mau ke dia duduk elok2 tgk kitorg mkn?

2 comments:

  1. zareen comel ok!
    :)

    oh. pertanyaan pasal khalish dok dalam stroller tu, memang dia ala2 behave la dok dalam tu. sebab kitorang mak pak dia ni jenis keras hati. masa mula2 dulu ada gak dia rengek2 tak mo duduk dalam tu. tapi kitorang wat bodo je. last2 dia tau kalau dia merengek pon takde sape nak melayan, terus dia buat hal sendiri je.

    mearez keje? sori tak sempat nak belek blog awak lagi. nanti kite free, kite belek2 k. congrats on your cute little princess!

    ReplyDelete
  2. bile la kite dpt b'temu, ye zareen, ye..?! hmm..

    ReplyDelete