ads

Friday, March 19, 2010

gmbr2 lama

salam,
memula aku persembahkan gmbr anak buah aku ni yg tgh manis tersenyum,dgn mesej mulakan hari anda dgn senyuman,hehehe...
tgk tajuk entry kali ni,aku nk jaja gmbr lama aku time tadika,skolah rendah n skolah menengah.
dh lama aku cari gmbr2 ni,tp aku tatau la mana aku cmapakkan suma gmbr2 lama aku.aku dpt ni pn dlm fb mmbe2 skolah aku,seb baik ada fb,huhuhu...


gmbr 1st,ni masa aku tadika,time grad la katakan,muahaha...time terima ijazah.padahal time tu ijazah pn haku xtau hapekebende,muahaha...ni time tgh wat persembahan,nyanyi lagu pa ntah,nasyid kut.kalu terer try cari aku kat mana?aku bg klu,aku time tadika pn slalu duk barisan blkg ja,sbb aku dr dlu lg tinggi.



ni lak gmbr masa darjah 3 kut kalu xsilap aku.gmbr ni kalu sapa xnmpk aku kat mana mmg xkenal aku la,pndai aku cari angle,hehehe...dlm klas aku skit ja,kalu xsilap aku 20 lbih ja,kalu xcaya sila kira,aku pn malas nk kira.
ni lak masa dh skolah menengah kut,time ni ada wat mkn2 kat umah cikgu skolah rendah dlu2.emm rsnya tu je la kut gmbr aku masa dlu2 yg berjaga aku cilok dr fb kwn aku,kalu ada lg nnt aku tepek ok.babai...

2 comments:

  1. gambar no.2 & no. 3, aku tau hang yg mane?! but, gambar no. 1, aku hilang punca la.. xbuleh detect.

    ReplyDelete
  2. aku duk kat blkg tu,yg comel2 tu ;P

    ReplyDelete