ads

Thursday, March 10, 2011

berstimbot kat jonis

salam,
sbnrnya aku nk crita pasal p universal studio s'pore tp cam malas lak nk pilih2 gambar.xkan nk masukkan semua,kang mau termuntah aku nk upload gmbr2 tu.sbg jln mudah,aku update je la psl lain.ok la,janji aku update(janji pd diri sendiri)
kejadian adalah 2-3hari lpas.hari tu abgnas offday,kalu abgnas offday so aku pn otometik la off dr duty memasak.ye la,stay at home mum cam aku ni,tggu suami cuti je la br nk ajak kuar.abgnas lak,jenis bkn cuti weekend,so kalu nk kemana2 xpayah tggu weekend,tggu dia cuti je la.
so pd hari tu,ke jasko la kitorg.duk melaka ni,mana sgt la kitorg nk outing.balik2 jasko,jasko kat melaka ni ada 2,jusco bandaraya ngn jasko ayer keroh.x jasko,tesco,huhuhu...sian kan kitorg?aku slalu membebel2 kat abgnas pesal la duk melaka,nk outing pn xde pot,huhuhu...mula la tringat shah alam.nk g soping memana pn bleh,huhuhu...ish,xbaik la aku ni,xbersyukur.dlu time keje kat sh alam beriya2 nk berenti,konon nk duk ngn somi.tp skang dh duk skali bising2 lak,ops...astagfirullahalazim.ni la contoh manusia yg xreti bersyukur,kena istigfar byk2 ni.
melencong ke lain lak.balik kepd tajuk asal,dipendekkan...crita ke jonis la kiotrg.bkn apa,dh lama xmkn stimbot.lgpn jonis je yg kitorg tau,tmpt stimbot lain xtau,hehehe...
kuar pn agak lewat,lpas asar br kuar.ni on de way,sempat lg bercamwhore,hehehe...

muka aku pucat giler,natural beauty la kunun,padahal malasssssss...ish ish ish,not gud.

suh abgnas amikkn gmbr,dia xmo layan.so bergedik2 la kami dua beranak.masa ni kami duk dpn.slalunya skang ni kalu nk kuar je msti kami 2 kena duk blkg,sbb minah kecik tu dah makin lasak.kalu duk dpn je,tgn dia sama sibuk ja nk tarik gear,nk tekan2 radio suma.seb baik je dia blom pndai bukak dashboard,kalu xdh lama dia selongkar.

dh p jonis,msti lah kena mkn stimbot.amik ala cart,xamik set pn.
tgk cam xkenyang je,tp mmg xkenyang pn kalu mkn ni je(kitorg mmg xkenyang pn.hehehe)so amik set nasi ayam thai kut kalu xsilap aku,abgnas pn oder nasik gak sbg starter.kena amik starter sbb kalu tggu stimbot masak lambat,hehehe.nmpk nau kebulor,padahal kat umah dh makan mee kari dh pn.biasa la,tekak melayu kena cari nasi gak ;P


budak yg nmpk selekeh ja.maunya tak,skang dh pndai demand xnk ikat rambut.kalu rambut cantik cam rambut ibu dia xpa gak ;P,ni dh mcm br bangun tido je rupa.
buku penyelamat,hehehe...sbb apa aku kata penyelamat?kalu xde buku tu nnt minah kecik tu boring,so otometik mak paknya xleh mkn ngn tenang.tu pn kekadang dia boring,dia baling gak buku tu.sekejap aku kutip,skejap ayahnya lak kutip.begitulah smpi kitorg abis mkn.sesambil tu aku suap gak dia mkn nasi.lpas mkn,g smyg maghrib n pastu trus masuk jasko.awal2 bln xde sale,so xbeli apa pn.masuk play land jap,beli token rm3 bg zareen main2 skit2,n trus balik umah.ok la,sekian n assalamualaikum.

2 comments:

  1. aku rase, zareen sesuai berambut perm la. cer try permkan. sure cute!

    ReplyDelete
  2. perm tu apa?almaklumla,org kg,huhuhu...;P

    ReplyDelete